wtorek, 30 września 2014

Przewodnik po zwierzakach #2

Hej!
Miałam dawno zabrać się do tego posta, ale w gimnazjum jest niestety masa nauki :< Ok, to może teraz moja propozycja. Chciałabym, żeby ten blog się rozwijał, miał coraz więcej wyświetleń, był popularny, zresztą wiecie. Dlatego zapraszam do polecania bloga! Jeśli będziemy mieć dużo wejść zrobię konkurs (być może nawet z vipem do wygrania!)! I oczywiście będzie seria Hot or Not, ale to może być już wcześniej, zależy czy będziecie komentować, czy nie. Dodałam do bloga anonimy, dlatego możecie komentować bez konta. Przechodzimy do posta!

Opiszę dziś hotel dla zwierzaków. Będę opisywać w pytaniach, zresztą sami zobaczycie.

Jak dodać zwierzaka do hotelu?

Po zalogowaniu na msp klikamy "zwierzaki". Pokazuje nam się to:

Klikamy w "hotel dla zwierzaka". Zobaczymy taki obraz:

Klikamy w zwierzaka, którego chcemy oddać do hotelu.

Mówią, że zajmą się zwierzakiem, będą go karmić, myć, "głaskać". UWAGA! W hotelu dla zwierzaków nie zawsze zajmują się naszym zwierzakiem! Ja odebrałam mojego z hotelu nie dawno, wprawdzie nie był smutny, ale brudny. A słyszałam o takich przypadkach, że był smutny, brudny, a nawet chory! Dobra, pokazuję cennik wykupienia dla zwierzaka pobytu w hotelu:

  • 1 tydzień = 100 sc
  • 2 tygodnie = 200 sc
  • 4 tygodnie = 300 sc (ten pakiet jest tylko dla użytkowników z pakietem vip!).
Dla mnie całkiem drogo. Może by tak obniżyć to o jedno 0? Bo wyobraźcie sobie, że ktoś ma 5 zwierzaków. Wyjeżdża gdzieś na 4 tygodnie. Musi zapłacić 1500 sc! Oj, drogo, drogo :/

Jak odebrać zwierzaka z hotelu?

Wchodzimy w hotel, klikamy w zwierzaka i go odbieramy. Proste. Niektóre ms narzekają, że nie mają zwierzaków jak odbierają go z hotelu. Już wyjaśniam o co chodzi. Po odebraniu zwierzaka, wchodzimy w nasz pokój, później meble i BUM! Mamy swojego zwierzaka :)

To już koniec posta! Pamiętajcie, polecajcie bloga i komentujcie posty! :)


1 komentarz: